PRÁTICAS PEDAGÓGICAS: INTERVENÇÃO PSICOPEDAGÓGICA CLÍNICA E INSTITUCIONAL NO DÉFICIT DE ATENÇÃO E HIPER ATIVIDADE (TDAH)
DOI:
https://doi.org/10.51891/rease.v7i10.2664Keywords:
Early childhood educativo. Neuropsychopedagogy. ADHD in girls.Abstract
The Psychopedagogy seeks appropriate interventions to alleviate the problems caused by ADHD, strategy to reduce hyperactivity and improve or increase the time of concentration, stimulate the student's self-esteem, avoiding a compromise in their learning, symptoms, diagnostic criteria, and some possible psychopedagogical interventions.
Downloads
Published
2021-10-30
How to Cite
Oliveira, D. dos S. F. ., & Rodrigues, A. P. . (2021). PRÁTICAS PEDAGÓGICAS: INTERVENÇÃO PSICOPEDAGÓGICA CLÍNICA E INSTITUCIONAL NO DÉFICIT DE ATENÇÃO E HIPER ATIVIDADE (TDAH) . Revista Ibero-Americana De Humanidades, Ciências E Educação, 7(10), 1311–1318. https://doi.org/10.51891/rease.v7i10.2664
Issue
Section
Artigos
Categories
License
Atribuição CC BY