THE LIFE PROJECT AND INTEGRAL TRAINING OF SUBJECTS

Authors

  • Caroline Alves Fé em Deus Faculdade SEDAC
  • Grazielli Alves do Carmo Silva Albuquerque Faculdade Afirmativo de Cuiabá
  • Thaíssa Moura da Silva Figueiredo UNOPAR

DOI:

https://doi.org/10.51891/rease.v8i9.6939

Keywords:

School. Comprehensive training. Life Project.

Abstract

The school plays an active role in the training of young people all over the world, basic knowledge is passed on from generation to generation. It is not possible to question the role of the school and how the lived experiences shape the students' future. The Life Project and the integral formation of subjects is the new subject to be implemented in schools.

Author Biographies

Caroline Alves Fé em Deus, Faculdade SEDAC

Especialista em Psicopedagogia promovida pela Faculdade SEDAC. Licenciada em Pedagogia, promovida pelo Centro Universitário de Várzea Grande- UNIVAG. E-mail: carolalves9256@gmail.com

Grazielli Alves do Carmo Silva Albuquerque, Faculdade Afirmativo de Cuiabá

Especialista em Docência na Educação Infantil, com fofo na educação especial  promovida pela Faculdade Afirmativo de Cuiabá. Licenciatura em Pedagogia. Promovida pela Universidade Norte do Paraná. UNOPAR. E-mail: grazi4amor@hotmail.com.

Thaíssa Moura da Silva Figueiredo, UNOPAR

Especialista em Educação Especial e Inclusiva promovida pela UNOPAR. Licenciatura em Pedagogia promovida pelo Instituto Cuiabano de Educação. E-mail: thaissamoura@gmail.com

Published

2022-10-03

How to Cite

Fé em Deus, C. A. ., Albuquerque, G. A. do C. S. ., & Figueiredo, T. M. da S. . (2022). THE LIFE PROJECT AND INTEGRAL TRAINING OF SUBJECTS. Revista Ibero-Americana De Humanidades, Ciências E Educação, 8(9), 1088–1092. https://doi.org/10.51891/rease.v8i9.6939